Assalamualaikum dan salam sejahtera! hi oulss! apa khabar? sihat? harap semua reader dalam keadaan sihat walafiat dan segala urusan dipermudahkan oleh Allah SWT. hmmm hari nie kita nak cerita pasal apa ek? haaa ! acano kita sembang pasal azam 2013 yang bakal kita tempuhi dlam beberapa ketika ja. tak lama dah kan?



well, masuk tahun baru nie mestilah kita akan cakap pasal azam baru kan? so korang dah pikir apa azam baru untuk 2013? tapi sebelum tuuuuu ! azam 2012 dah settle ke belum? haaaa,haaaa jeng,jeng,jeng ! hikhik. alahhh takpa. kalau azam 2012 tak dapat nak disettlekan kita bawak lah ke tahun 2013 nie kan? tak salah. yang penting kita dapat selesaikan walau dalam cara macam mana sekalipun. 


berbalik pasal azam 2013 nie, aku ingat aku berazam untuk jadi manusia yang lebih baik dari tahun lepas. aku nak jadi manusia yang berguna untuk semua orang dan jadi anak yang dapat berjasa untuk parents aku. selain tu aku nak jadi hamba Allah SWT yang taat dan sentiasa menurut perintah serta menjauhi laranganNya.


Lepas tu aku berazam nak belajar betul-betul supaya aku dapat pointer yang tinggi dan buat parents aku bangga dgn aku. yeahhhh! aku harap menjadi. aku kena usaha lebih! kalau tak usaha, takkan menjadi kan? selain tu kita kena tawakkal kepada Allah. Semoga apa yang aku bakal usahakan akan diterima oleh Allah dan direstui. 


Then aku berazam untuk tidak terikat dengan sapa-sapa pun untuk tahun 2013 nie, paham kan? means aku taknak couple! yahhhh! NO COUPLE FOR 2013. 
hope it can be true :) 

aku juga berharap untuk tahun 2013 nie hubungan aku dengan family, kawan-kawan akan berkekalan tanpa ada perselisihan faham antara satu sama lain. berharap hubungan nie akan 
sentiasa diberkati dan bahagia bersulamkan kasih sayang yang utuh :) AMINNNN~ 


MEMORIES OF 2012



friendship untill jannah



Hana and me :D



Mish Honey :* 
habis cun lah tuh! hikhik





Azy and Me :)




Perangai kami memang macam nie ! o_0



okaylah setakat nie dulu aku dapat tulis. lain hari, lain cerita kita jumpa lagi. thanks sudi baca. take care of yourself! muahhh! assalamualaikum.