Senyumlah,senyumlah ahaiii cek mek molek, senyumlah,senyumlah ahaiii cek mek molek! ahaha semua orang mesti tahu lagu tu kan? hihihi actually lagu tu menyuruh kita untuk senyum. bila seseorang tu senyum kat kita maknanya orang tu tak sombong. selain tu senyum jugak merupakan sedekah. sooo senyumlah selalu.

haiisshhh dah lama aku berceloteh rupanya aku belum memberi salam. hikhik. soryy okay? Assalamualaikum !!!!!!!!! and have a nice day :) start your life with smile yaa? harap semua sihat.

sebenarnya banyak kebaikan dan faedah bila kita senyum. nak tahu? jummmm!

Bismillahhirahmanirrahim.......

Rahsia senyum. Senyum dan ketawa merupakan satu senaman jogging dalaman yang dapat merangsang tubuh dan mampu memberi manfaat berguna kpda sistem saraf otak dan jugak hormon-hormon. kalau senyum pon merupakan jogging so kita boleh la buat selalu kan? tak susah.

Ketika kita ketawa dan senyum,sel pembunuh tumor dan virus semula jadi dalam badan akan bertambah. haaaaa kan bagus bila kita senyum dan ketawa! :D

selain tu jugak,senyum yang lahir dari perasaan adalah senyuman sejati. ia hadir saat seseorang muslim bertemu dengan saudaranya atau menyaksikan peristiwa yang mengundang senyum.







Senyuman yang diakhiri dengan ketawa mengaktifkan kimia badan dan secara tak langsung merendahkan risiko penyakit jantung, tekanan darah tinggi, strok dan ulser.



lebarrrnya senyum !




kucing pon taw senyum. hikhikhik comel kan? :)




haaa ! kalau susah sgt nak senyum buat mcm nie. kahkahkah :)


okaylah, setakat nie dulu. papaiii! salam :)