kadang-kadang apa yang kita cakap, apa yang kita tulis tak semestinya apa sebenarnya yang kita rasa. mungkin kita boleh cerita kat orang yang kita sayang dia tapi sebenarnya orang yang kita benar-benar sayang hanya kita dan Allah sahaja yang tahu. Dan kadang-kadang kita terpaksa sembunyikan kebenaran sebab kita taknak orang tahu apa yang kita rasa. 

yaaaa. selama nie apa yang pernah saya tweet pasal dia, apa yang pernah saya post kat blog pasal dia semua tu fake! apa sebab saya buat semua tu sebab saya nak buktikan pada awak yang saya boleh move on tanpa awak di sisi lagi tapi sekuat mana saya usaha dan cuba. saya tetap gagal. hakikatnya saya tak mampu move on! 




perit saya lalui hari-hari saya tanpa awak. even kita pernah bersama sekejap tapi terlalu bnyak benda yang buat saya selalu ingat awak. setiap kenangan kita selalu bermain di fikiran saya. 

mungkin orang tengok saya happy,gelak-gelak tapi sebenarnya semua tu hanya seketika. i try my best to be the best and i try my best to forget everything about us although i know its hard for me to face it.

i hope one day i will forget you from my mind but i know i cant forget our memories in my life.dear you, maybe saya tak mention nama awak tapi saya tahu awak tahu saya bercakap pasal siapa. 

awak, saya tak berharap kita kembali bersama tapi saya berharap kita kembali berkawan, bertegur macam dulu satu hari nanti.

sebab kita pernah berjanji akan berkawan tak kira apa pun yang berlaku pada hubungan kita. kan? tak pernah terfikir kita akan jadi mcm nie. moga ada hikmah di sebalik semua nie.


well, take care of yourself. make your parents proud of you. be a good son. saya doakan awak berjaya dan berbahagia di samping orang yang tersayang bersama keluarga. saya sentiasa doakan yang terbaik untuk awak.